Gratis video's + template

Maak een opvallende YouTube Afbeelding (thumbnail)

Dagelijks wordt er per minuut 500 uur aan video geüpload. Het eerste dat kijkers op YouTube van je video zien, is je afbeelding, ook wel thumbnail genoemd. Die afbeelding moet zo'n grote aantrekkingskracht hebben dat kijkers de moeite nemen om erop te klikken en vervolgens jouw video gaan bekijken. Dat is wat je wilt, kijkers voor je video's.
Wat je concreet krijgt is dit:

  • Video met de voorwaarden waaraan een opvallende YouTube thumbnail moet voldoen
  • Template met de visuele en niet visuele elementen van een YouTube thumbnail
  • Video met uitleg hoe je zo'n opvallende YouTube thumbnail maakt
  • Template waarmee je zelf aan de slag kunt

Ja, ik wil een opvallende YouTube afbeelding maken. Geef alsjeblieft toegang tot de instructievideo's en de template >>

50%


naar de gratis download
Voor ik de Canva-cursus bij Veron volgde, had ik best al wel een hele tijd zelf wat ‘geknutseld’ in het programma en hier en daar wel eens een korte opleiding gevolgd.De cursus zet je creatieve brein aan het werk en laat je plezier beleven bij het ontwerpen. Haar liefde voor de materie en niet aflatende enthousiasme krijg je er zomaar gratis bij.
Thérèse Derwael

Het belang van een opvallende YouTube video

Stel je hebt een waardevolle video voor je potentiële klanten gemaakt. Je bent er echt mega trots op. Je wilt er graag zoveel mogelijk mensen mee bereiken want als zij jouw video bekeken hebben, is hun leven er een stukje beter van geworden. Misschien heb je ze geïnspireerd met een paar tips, je hebt ze een prachtige eye-opener gegeven of je hebt ze uitgedaagd om een nieuwe stap te zetten. 

Punt is echter dat mensen niet doorklikken op jouw video als dat kleine miniatuurtje, die thumbnail, hen niet voldoende nieuwsgierig maakt. Dan loop je heel veel kansen mis om mensen verder te helpen. 

Gevolg daarvan is dat je minder potentiële klanten krijgt, minder verkopen doet, minder impact hebt en helaas ook minder winst maakt.

Daarom is een opvallende thumbnail cruciaal om je potentiële klanten te verleiden om door te klikkken op je video. Wil jij dat ook? 

klik dan op de knop hierboven
Veron Eigenaar website

Over Veron

Je weet ongetwijfeld hoe belangrijk het voor je bedrijf is om een persoonlijke uitstraling (een 'brand') te hebben die in alles wat je online onderneemt, terugkomt. Canva is een uitstekende tool om die brand te ontwikkelen. Je maakt gewoon eerst een moodboard waar de uitstraling die je wilt hebben, helemaal van je scherm afspat. Vervolgens ga je aan de slag met prachtige afbeeldingen, video's, presentaties , mockups, checklist en nog veel meer. Teveel om op te noemen. En in al die ontwerpen is consistent jouw brand terug te vinden.

Juist omdat Canva zo ontzettend veel mogelijkheden biedt, is het soms lastig om er je weg in te vinden. Dat bracht mij op het idee om al die geheimen in een Canva Business Academy te zetten. Ik ben namelijk een super fan van Canva, een Canva junkie zeg maar. In mijn Academy zitten nu 7 verschillende Canva cursussen, en hij blijft maar groeien.

Het kennen en benutten van alle Canva mogelijkheden is heel goed te leren. Gelukkig ben ik er goed in om dingen heel eenvoudig uit te leggen. Dat doe ik het liefst op video, dan kun je alles stil zetten en opnieuw bekijken. Die video's staan allemaal in de Academy.

Canva gebruiken is één, maar daarnaast vind ik het belangrijk om Canva aan Marketing te koppelen. Met je marketing wil je immers aan je potentiële klanten laten weten dat je bestaat en je wilt ze vertellen wat je te bieden hebt. Zo kun je bijvoorbeeld in Canva alles maken voor het lanceren van je nieuwe product, voor het geven van je webinar of voor het hoger scoren in YouTube.

Je begrijpt dat ik super enthousiast over Canva ben. Mensen zeggen vaak tegen me dat ik begin te stralen als ik over Canva spreek. Waarschijnlijk is het daarom nu mijn passie geworden om jou te helpen om alles uit Canva te halen wat er in zit en om dat in te zetten voor je marketing.

Veron